Pages

Tuesday, August 16, 2005

TANPAMU PEREMPUAN

Tanpamu perempuan,
Aku sunyi,
Aku sepi;
Aku sendiri

Tanpamu perempuan,
Hidup tidak bermakna,
Melihat tanpa warna;
Memandang tiada indah

Tanpamu perempuan,
Harta ini sia-sia,
Membeli tidak puas;
Memakai tidak kena

Tanpamu perempuan,
Perjalanan hidup ini tempang,
Luka liku hidup ini terus berdarah;
Aku lemah dan terhenti di pertengahan

Hadirlah perempuan dalam hidupku,
Ciptaan tuhan untukku,
Takdir jodoh ku bersamamu selamanya;
Sehingga aku pergi menemuiNya

Untuk perempuanku…WARDINA

3 comments:

Wardina said...

tersentuh hati ini dgn puisi ringkas itu...

Fazira Albaijure said...

weeewwiiiitttt... cayalah~ clap clap clap~!!!

Wardina said...

queserasera: "weeewwiiiitttt... cayalah~ clap clap clap~!!! "
camni la sarah bile dpt hubby yg romantik. jiwang x hingat