Pages

Wednesday, July 27, 2005

senangnya dlm hati....

Sblm ni aku tak pernah tau kewujudan BLOG kat internet sehingga la kawan aku perkenalkan blog dia kt aku. Mase tu rase heran & tertanye-tanye, "camne le dorg ni bole ade blog ek? camne dorg update? camne BLOG ni b'fungsi?" Skang baru le aku tau (bodoh tak utk seorg IT graduate yang tak alert langsung on blogging thingy?) . Seronok gak rupe2nye ade BLOG ni, bole tulis ape shj yg tersemat di ati & fikiran, bole suke2 ati nk kutuk sesape pon mcm member aku sowg ni suke sgt tulih kemarahan dia t'hdp msian federal gomt - ade je la yg x kena pada dia, walaupon byk yg dia ckp tu aku sendiri sependapat dgn dia. Ade member aku lg sowg, fanatik gile dgn AF smp hasil nukilan BLOG dia pon byk b'kisar ttg perkembangan AF & penuntut2 AF. Yang bagus nye bile kebykan kawan2 aku ade BLOG, I can easily update myself on my friends' happenings. Jadi aku tak perlu nk email/phone dorg lagi. Kalu bace BLOG dorg rase cam dorg ade kt depan mate aku je smbl m'ceritakan suke duke idup dorg.

Ape yg aku nk ckp kt sini? Kesimpulannye, aku rase seronok & suke sgt semenjak ade BLOG sendiri ni, aku bole luahkan segala ape yg t'buku dlm kepala otak aku & dlm ati aku walaupon aku tau bape kerat sgt le org yg nk bace blog aku ni. Yang penting kepala otak & hati aku tak sarat dgn ape2 yg aku rase & pikirkan waktu aku taip dlm update blog.

2 comments:

pizli.mw said...

at least kan wardina, nnt 10-20 tahun akan datang kau tengok balik perjalanan hidup masa muda².. :-)

Wardina said...

tul tu pizli, somi aku siap pesan kalu rajin copy & paste mende2 yg aku tulis kt sini, save pastu bukukan. tp aku ckp dgn dia, nk bukukan utk ape bknnye bagus pon bahase aku, wat malu jek nk bukukan